sobota, 24 listopada 2012

Rozdział 4



Oczami Domi:
Wstałam o dziwo godzinę przed budzikiem i byłam wyspana. Ubrałam się w krótkie spodenki i białą, przewiewną bluzkę z fioletowym sercem na środku. Zeszłam na dół i zrobiłam sobie śniadanie. Jedząc słuchałam radia, w którym leciały aktualne hity. Po pół godzinie włożyłam talerz do zmywarki i pobiegłam do siebie do pokoju.  Postanowiłam pomalować paznokcie na purpurowy kolor. Kiedy malowałam ostatniego paznokcia zadzwoniła moja komórka w wyniku czego pomalowałam sobie całego palca, ponieważ się przestraszyłam. Dzwoniła Klaudia:
- Wow Ty wstałaś! – ucieszyła się
- No. I to przed budzikiem! – oznajmiłam
- Teraz to już żartujesz, ale do rzeczy. – powiedziała
- No nie żartuje. Po co dzwonisz? – zapytałam
- Dzwonił do mnie Chris i pytał się czy 11:30 nam pasuje. Mi tak, a Tobie?
- Mi też. A swoją drogą to ktoś tu chyba spodobał się Chrisowi!
- Weź się zamknij po prostu zadzwonił do mnie bo wiedział, że Ty będziesz spać!
- Oszukuj się, oszukuj! Ja i tak swoje wiem
- Dobra skończ już. Kończę i dzwonie do niego, że Tobie też pasuje i widzimy się o wpół do 12
- Papapa i powodzenia!
Rozłączyłyśmy się i na jednej nodze poszłam po zmywacz do paznokci. Kiedy w końcu pomalowałam ostatniego paznokcia okazało się, że mam jeszcze nieco ponad godzinę do spotkania. Postanowiłam poczytać książkę Williama Shakespeare’a, mianowicie ,,Romeo i Julię’’. Po przeczytaniu 2 aktu, podkręciłam rzęsy, wzięłam chupa-chupsa i w podskokach poszłam do Klaudii.  Otworzyła mi Iga i powiedziała, że jej siostra jest na górze. Pędem pobiegłam po schodach do pokoju z jej imieniem na drzwiach. To co tam zobaczyłam zszokowało mnie…

~~~~~ Przepraszam, że dopiero teraz, ale weny nie miałam. Ten taki króciutki bo miał się skończyć w fajnym momencie, znaczy no w miarę fajnym. 5 już jest pisany :) ~Doma
Dla mnie suuuper! ~Klaudia
Do następnego!

5 komentarzy:

  1. Super, ale trochę krótki. Tyle na niego czekałam, a przeczytałam go w minutę.. Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się kolejny rozdział :) Zapraszam do mnie http://oladancelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy, wiemy, ale musiałam przerwać w tym momencie :)

      Usuń
  2. No ciekawa jestem co Cię tak zszokowało :D ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się w 5 rozdziale :)

      Usuń
    2. Hahh spoko jak mi Domi powiedziała co chce dalej napisać to się uśmiałam... Czekajcie z niecierpliwością, bo jest na co... :D

      Usuń