piątek, 22 lutego 2013

Happy Birthday!

Ten post piszę po to, aby po raz kolejny złożyć życzenia urodzinowe mojej najlepszej przyjaciółce i współautorce blogga, która w dniu dzisiejszym kończy 13 lat!
Myślę, że wszyscy czytelnicy dołączają się do życzeń, ponieważ to właśnie Klaudia mnie namówiła do założenia i prowadzenia tego blogga!
Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba to zauważy i przyłączy się do moich życzeń!

P.S. Rozdział postaram się jak najszybciej napisać, ale nie wiem kiedy bedzie gotowy. Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam, ale brak weny i czasu się ujawnia!

Do następnego!

Wszystkiego Najlepszego Klaudia!

~Domi

10 komentarzy:

  1. Również się przyłączam do życzeń po raz kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dodajcie następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego :d Zaobserwuj mojego bloga a zrobie to samo :D

    zula-zully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.! Zostałaś nominowana do 'The Versatile Blogger' ---- >
    http://becauseofyou-jb.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger.html

    @biebergirl_001

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nowy rozdział ..? ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego tak długo nie dodajesz nowego rozdziału.. ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchajcie, rozdziału nie było m.in. przez nasze przygotowania do sprawdzianu szóstoklasisty (i przez brak weny). Przepraszamy. Powoli się zbieramy i rozdział jest już w większości napisany ale jeszcze nie skończony. +Do Anonimka nr. 1 :jak zamierzasz sypać przekleństwami to lepiej stąd wyjdź ;) Gratki za odwagę przeklinania na anonimie ;)takie komentarze będą usuwane. ~Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nowego bloga, bo tamten uległ, jakby to powiedzieć… Samozniszczeniu?
    Chodzi o to, że jest nowy,ale taki sam jak tamten, co dziennie – przez 10 dni – będę dodawać te same rozdziały. No z wyjątkiem dziesiątego, który będzie nowy.
    Chciałam cię tylko powiadomić, bo chyba lubisz mojego bloga. I czekam na kolejny rozdział!!
    Buziaki, pozdrawiam.
    Dramantian.

    OdpowiedzUsuń